The Christmas TAG

We beginnen deze vrolijke kerstweek op CocoCathelijne gewoon is even heel simpel. Ik ga de Christmas TAG in vullen. Ik ben dol op kerst, maar dat had je inmiddels denk ik al wel door. 😉

Wat is je favoriete kerstliedje?

Christmas lights van Coldplay. Het is zeker niet een van de klassiekere kerstliedjes. Toch is het zeker even het luisteren waard, want elk jaar als ik hem weer hoor krijg ik weer eventjes kippenvel.

Wat is je favoriete kerstfilm?
Een kerstfilm, dat vind ik een lastige. Om eerlijk te zijn kijk ik nooit zo vaak films rond de kerstdagen. Als ik dan toch moet kiezen dan maar een klassieker: Home Alone.

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?
Op mijn kerstverlanglijstje staan eigenlijk niet zoveel wensen. Iets wat ik wel heel erg hoop is dat 2017 mij genoeg geluk zal brengen. Zodat ik minder last zal hebben van mijn somberheid tijdens de mindere dagen.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
Ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van make-up en al helemaal niet van oog make-up. Tijdens de kerstdagen vind ik het leuk om een donkere rode lippenstift te dragen, maar een oog make-up look dat wordt mij toch iets te ingewikkeld.

Wat draag je het liefst tijdens de kerst?
Tijdens de kerst draag ik het liefst een jurkje en dan natuurlijk wel gewoon lekker met een paar gympen, want anders wordt het mij allemaal iets te netjes.

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolade melk?
Als er sneeuw ligt dan ga ik toch echt naar buiten. Ik vind het prachtig om dan van dit witte wonderlandschap te genieten. Meestal neem ik dan ook mijn camera mee en ga ik op pad om foto’s te maken.

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?
Mijn ideale kerst die ga ik dit jaar beleven samen met mijn familie en mijn schat van een hond, Ylur. Met mijn familie kerstvieren betekent gezelligheid aan tafel met mijn neefjes en ondertussen allemaal heel veel brood met (kruiden)boter eten of in het geval van Mees, boter met brood eten. Halverwege de maaltijd krijgen alle kleinkinderen van opa dan een cadeau, dit is altijd een boek. Een traditie waar ik mijn opa heel dankbaar voor ben. Mijn kerstvieringen zijn eigenlijk altijd wel ideaal geweest en nu met mijn hondje er bij weet ik zeker dat alles goed moet komen!

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
24 december vieren we de verjaardag van mijn broertje. Tegelijkertijd vieren we dan ook kerst met de familie van mijn moederskant. Eerste kerstdag zullen we gezellig met zijn vijven zijn en tweede kerstdag gaan we misschien nog naar de familie van mijn vaderskant.

Heb je een echte kerstboom of een neppe?
Een echte boom natuurlijk!

Wat voor kleur ballen zitten er in de boom?
Rode en zilveren ballen met een aantal houten hangers. Iets anders dan voorgaande jaren want meestal was onze kerstboom zilver met blauw versierd.

Wat is je favoriete kerstsnack?
Musketkransjes!!! Ik zal dan ook maar meteen bekennen dat ik er vandaag nog 4 op heb. 😳

Ik tag Iris, Hanne en Ivonne ook voor de Christmas TAG.
Ik hoop dat jullie nog tijd hebben om in te vullen, maar no worries! Niet invullen is ook een optie.

X Cathelijne

4 thoughts on “The Christmas TAG

Geef een reactie

