Foute Kerst truien | Perfect Christmas

Het is geen kerst geweest zonder foute kersttruien. In de blogpost van vandaag heb ik voor jullie de leukste foute kersttruien op een rijtje gezet, zodat ook jij de perfecte kerst kan beleven.

Alle truien zijn redelijk betaalbaar en de prijzen variëren zo rond de 30 euro. Zeker niet veel daarboven. Dit is namelijk hartstikke zonde. Je kunt een kersttrui immers maar een seizoen aan en daar gaan je dan geen 50 euro aan uit besteden.

Als eerste deze trui van de H&M. Ik vind hem zelf supertof!  Hij is €19,99 en is dus ook nog lekker betaalbaar. De volgende vrolijke kerst trui is van het merk VERO MODA. Op hun eigen website kon ik deze niet terugvinden, want ik kwam deze trui namelijk tegen bij Wehkamp. De trui is daar 25 euro. Overigens zou je deze trui ook leuk kunnen combineren met een rokje en een paar mooie hakken voor een wat chiquere look.

 

Een andere leuke trui die ik tegen zag bij de H&M is deze crèmekleurige trui met gouden pailletten. De gouden pailletten zijn in de vorm van een kalkoen en om dit nog even te benadrukken is er onder geschreven “I’m not a chicken”. Leuk toch? De trui is trouwens  €19,99. Dat is dus ook nog best betaalbaar en dan de trui daarnaast, de zwarte trui met stippen. Niet heel erg kerstig, maar ik moest hem gewoon even met jullie delen. Ik denk dat hij best nog wel leuk te combineren is tot een christmas proof outfit.

 

Dan de laatste twee kersttruien. De rechter trui vind ik heel schattig! Just look at that damn cutie. De trui komt van de Only en is ook nog een afgeprijsd naar €18,65. Fantastisch! De bordeauxrode trui met de tekst “”BE NAUGHTY SAVE SANTA THE TRIP” is van het merk Noisy May en is te bestellen via Wehkamp. De trui heeft een boothals die een beetje schuin is en daardoor nonchalant over de linkerschouder valt. Ook is de trui ietsje wijder en dit maakt hem lekker comfy.

 

 

Ik ben zelf helemaal verliefd op de stippen trui. Alleen ik kwam er tijdens het schrijven van deze blogpost achter dat deze niet meer in mijn maat beschikbaar is. 😕
Misschien dan toch maar gaan voor de eerste optie?

Wat vind jij van ugly christmas sweaters? Welke trui vind jij het leukst?

X Cathelijne

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Foute Kerst truien | Perfect Christmas

Geef een reactie

