Kaarsjes Uitblazen En Wensen Doen

Op de dag dat deze blogpost online komt is mijn zestiende verjaardag. Ik loop alweer 16 jaar op deze aardbol en heb inmiddels al heel wat van de wereld gezien. De tijd gaat snel, zo snel dat je soms vergeet wat je eigenlijk allemaal nog wel niet wil doen. Het wordt dus tijd dat ik wat wensen uitspreek voor de toekomst, gewoon zodat ik ergens naar toe kan leven. 

Natuurlijk zijn er nog een heleboel dingen die ik wil doen in mijn leven, maar het even overzichtelijk te houden heb ik een lijstje opgesteld met wensen voor de komende vijf jaar.

Mijn rijbewijs halen en dan eindeloos lang rond kunnen toeren zonder dit altijd aan mijn ouders te hoeven vragen.

Iets waar elke blogger denk ik wel naar streeft is het hebben van een eigen blogdomein. Ik heb mijn blog immers nog geen jaar dus een blogdomein kan altijd nog, maar wat lijkt me dit toch een fijn idee, een eigen stukje internet, waar je alles kan delen wat je maar wilt.

Als het goed is zal ik binnen 5 jaar ook mijn diploma halen.
Dat is iets waar ik dan verschrikkelijk trots op mag zijn want ik heb het op de middelbare school niet altijd even makkelijk (gehad). Ik twijfel nog of ik een tussenjaar ga nemen .(als ik dit doe wil ik een highschool year in Canada/Amerika, maar dit is ook wel pittig duur. Vandaar dus de twijfels) In ieder geval hoop ik een prachtige eindexamenreis te kunnen maken samen met mijn ouders.


Verder wil ik nog heel veel reizen. Mijn allergrootste droom is dan ook om elk land van de wereld te zien. Kortom genoeg mooie dingen om naar uit te kijken (oftewel het leven is een feestje alleen je moet wel zelf de slingers op hangen, dat is vandaag ook wel toepasselijk ; p )

Veel liefs,

Cathelijne

 

4 thoughts on “Kaarsjes Uitblazen En Wensen Doen

Geef een reactie

