van Tekeningen tot Trots

Ik bladerde eind vorig jaar door mijn schetsboekjes, gewoon omdat ik er een beetje en opzoek was naar inspiratie. Ik vond een paar lieve plantenschetsen die ik ooit gemaakt had een keer vlak voor ik naar bed ging.

Aangezien ik het zo nutteloos vond om ze alleen in dit notitieboekje te laten staan besloot ik mijn ideeën uit te gaan werken. Ik wist nog niet hoe, maar het resultaat was uiteindelijk deze tekening.

 

IMG_1575

 

Ik besloot de tekening in te scannen en het verder in te kleuren op de computer.
Uiteindelijk, 2 weken geleden (ik weet het deze blogpost is super laat : 0 ), heb ik een aantal van de planten apart genomen en uitgeprint op mooi papier en gesneden tot ansichtkaartformaat. Ook heb ik een paar mini posters gemaakt. Ik ben zo trots op het eindresultaat!

 

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

Ik ben ook erg benieuwd naar wat jullie vinden en zouden jullie geld uitgeven aan zo’n kaartje? Bijvoorbeeld voor een vriendin of vrolijk voor in je kamer. Please let me know!

X Cathelijne

4 thoughts on “van Tekeningen tot Trots

Geef een reactie

