Birthday Haul

17 maart werd ik zestien, een hele mooie leeftijd. Sommige mensen krijgen een scooter voor hun zestiende verjaardag of ze geven een super groot feest. Ik hield alles een beetje klein, want klein is ook fijn. Wie t kleine nie eert is t grote niet weert, zo zeggen wij dat hier op t platteland!

Ik kreeg voor mijn verjaardag dus wat klein cadeautjes. Ik wist zelf immers ook niet zo goed wat ik wilde hebben. Ik vroeg om wat geld en had een klein lijstje opgesteld voor mijn ouders.  Iets wat onder andere op dat lijstje stond was dit boek:

IMG_1593

The Life-Changing  Magic of Not Giving a F**k geschreven door Sarah Knight

Het boek gaat over hoe je leven mentaal kan opruimen en kan stoppen met aandacht (in het boek beschreven als f*cks) geven aan dingen die niet belangrijk zijn of veel energie kosten. Het klinkt misschien een beetje apart zo, maar het is een heel leuk boek en het ziet er ook zo mooi uit. šŸ˜

Verder kreeg ik van mijn ouders ook nog twee Etsy cadeaubonnen met allebei een waarde van 20 euro. In het weekend na mijn verjaardag heb ik uren lopen zoeken en uiteindelijk ben ik gegaan voor een sieraad uit de webshop van Lunaticart. Ik heb de ring, want dat is wat ik uiteindelijk heb gekozen, een paar dagen geleden pas besteld. Hier is toch even een fotootje vanuit de webshop.

il_570xN.346768687

Het is een soort kroontje, voor een prinses.

Ook kreeg ik nog een plantenkastje en een paar nieuwe plantjes, ik had er namelijk nog niet genoeg. Het plantenkastje wilde ik echt al superlang hebben en het komt trouwens van de Ikea (hij staat nog niet in elkaar, deze foto komt ook van de originele website).

9cf835dee43ec34fb22f497cc06b855a

Van mijn tantes kreeg ik ook hele leuke en lieve cadeautjes. Ze kochten allebei voor mij een leuk meidencadeau hehe dat is dan weer het voordeel als je het enige meisje in de familie bent. Ik kreeg dit schattige armbandje, ik weet niet precies waarvan. Ook kreeg ik een prachtige leren handtas. Ik ben er superblij mee en neem hem dan ook al een paar dagen mee naar school.

 

Verder kreeg ik ook nog een heleboel geld van mijn opa’s en oma’s en kreeg ik superlief ook een kadootje van mijn psycholoog.  Maar die dingen zijn allemaal niet zo heel bijzonder en houd ik liever ook eventjes voor mezelf. Mijn blog is trouwens ook bijna jarig. 4 april dan ben ik 1 jaar echt actief online. Tijd voor een feestje misschien? Wat denken jullie?

X Cathelijne

3 thoughts on “Birthday Haul

Geef een reactie

