Positive Vibes

Ja hoor daar ben ik weer! Na een lange tijd nagedacht te hebben, veel dingen uitgeprobeerd te hebben en zelf even het idee gehad te hebben om te stoppen, ga ik toch gewoon weer lekker door! Onder andere dankzij de aanmoediging van mijn klasgenoten, bedankt jongens!

Over school gesproken, ik ga dit jaar niet over. Ik heb het eigenlijk aan nog bijna niemand vertelt. Ik vind het stom en ook best lastig. Mijn plek begin ik nu eindelijk een beetje te vinden. Misschien vind je het een beetje laat maar ik ben zo’n persoon die altijd eerst even de kat uit de boom kijkt. Voor de rest heb ik zo hard gewerkt om over te gaan, maar hard werken is blijkbaar niet genoeg. Je moet ook een beetje geluk hebben en geluk dat had ik dit jaar niet.

 

img_6033

Genoeg negatief nieuws nu, dit blogbericht  was immers voor leuke dingen bedoelt. Zo is mijn hondje inmiddels meer dan een half jaar oud. Hij luistert super goed en we gaan elke week met hem naar behendigheid. Dat vind hij zo leuk en het is ook gewoon heel leuk om samen met hem te doen. Hij vindt het fantastisch om door een tunnel te rennen en hij klimt nu ook overal op. 😂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Maar het allerleukste nieuws dat komt nu: *tromgeroffel*
IK GA VAN DE ZOMER NAAR AMERIKA!

Echt ik vind het zo tof en word al helemaal blij als ik eraan denk. Ik wil al naar New York sinds groep 7 van de basisschool. We gaan deze zomer dan niet naar New York. Dat is misschien maar beter ook, want volgens mij moet je daar echt niet midden in de zomer willen zijn. Tussen al die mensen in die bloedhitte, nee liever niet.

Niet naar New York dus, maar wel een supervette roadtrip door Californië! Echt ik heb er zo’n zin in. Ik zit er aan te denken om misschien te gaan vloggen daar of gewoon een kort filmpje te maken zodat je een beetje de sfeer kan proeven? Lijkt je dat leuk? Als iemand het een goed idee vind of als je tips hebt, please let me know!

 

Schermafbeelding 2017-05-12 om 18.00.09

3 thoughts on “Positive Vibes

  1. Jammer dat je dit jaar over moet doen, maar volgend jaar gaat het lukken! Super gaaf, een roadtrip door Amerika. Dat is zo ongeveer mijn droomreis. Een video zou ik heel gaaf vinden om te zien, ik ben heel benieuwd. Ik ben ook benieuwd naar je foto’s, verhalen en avonturen. Ik wil je zeker volgen 🙂

Geef een reactie

